Lidmaatschap

Lid worden van Tennisvereniging Abbekerk is gemakkelijk. Als u zich nu opgeeft kunt u direct lid worden, er is geen wachtlijst. De algemene ledenvergadering heeft het maximum aantal leden vastgesteld op 300 en daar zitten we momenteel ruim onder. U kunt zich inschrijven door gebruik te maken van het online inschrijfformulier boven aan deze website. Heeft u vragen over dit inschrijfformulier of wilt u een analoog inschrijfformulier ontvangen? Neem dan contact op met het secretariaat via [email protected] of u kunt bellen met 06 58089009. Inschrijfformulieren zijn ook aanwezig in de kantine van de Tennisvereniging.

Voor personen jonger dan 18 jaar dient het inschrijfformulier mede ondertekend te zijn door één van de ouders of verzorgers. Daarna ontvangt u een verzoek tot betaling van de contributie en het inschrijfgeld. Het inschrijfgeld bedraagt € 10,00 en de borg voor een heksleutel is € 10,00. Na inschrijving kunt u direct een tijdelijk pasje ontvangen, zodat u meteen kan tennissen.

Contributie

De hoogte van de contributie wordt elk jaar vastgesteld door de algemene ledenvergadering voor het daarop volgende jaar. Voor 2021 is de contributie als volgt vastgesteld:

Soort lid Contributie 2024
Senioren €123 (met vrijwilligerstaak*)
Senioren €173 (zonder vrijwilligerstaak *)
Junioren (t/m 11 jaar)

€67,- (zonder lessen)

Junioren (12 t/m 17 jaar)

€77,- (zonder lessen)

Slapend lid # €25,-
Inschrijfgeld €10,-
Introducé per dagdeel €5,-
Winterlid (1 oktober t/m 31 maart) €62,50
Competitielid €55,-
Borg heksleutel €10,-

* Van een seniorlid wordt verwacht dat hij of zij minimaal 3x per jaar een aantal uren (3 x 3 uur) kantinedienst verricht. U kunt deze taken echter eventueel afkopen voor het bedrag van € 50,-

# Wanneer u door tijdgebrek, letsel of iets dergelijks een jaar niet kunt tennissen, maar wél lid wilt blijven van TV Abbekerk, dan kan dat door zogenaamd ‘slapend lid’ te worden. Een slapend lidmaatschap kost € 25,00 per jaar. U bent dan lid, zonder het recht om te spelen, maar u bent gewoon welkom op de ledenvergadering en op het tenniscomplex, u blijft het wekelijks nieuws ontvangen en als u weer volwaardig lid wilt worden hoeft u geen inschrijfgeld te betalen.

Opzeggen

Opzeggen moet schriftelijk en vóór 1 december bij het secretariaat (Zwanebloem 31, 1657KM Abbekerk). Zodra daarna de heksleutel is ingeleverd ben je geen LID meer van TV Abbekerk. Let op: Als je te laat opzegt moet je €25,- boete betalen. Dit zijn de administratie en KNLTB kosten.

Winterleden moeten schriftelijk en vóór 1 september bij het secretariaat opzeggen (Zwanebloem 31, 1657KM Abbekerk). Zodra daarna de heksleutel is ingeleverd ben je geen LID meer van TV Abbekerk. Let op: Als je te laat opzegt moet je € 15,00 boete betalen. Dit zijn de administratiekosten.

In bijzondere gevallen kan hiervan worden afgeweken, bijvoorbeeld bij verhuizing, langdurige ziekte of een langdurige blessure. Raadpleeg in twijfelgevallen het secretariaat via [email protected] of 06-58089009.

Geen lid, wel spelen

Mensen die geen lid zijn kunnen best eens op onze banen spelen. Dit kan door als introducé mee te komen met een lid van de tennisvereniging. Het lid van de tennisvereniging kan dan een tijdelijk pasje ophalen bij het secretariaat. De kosten hiervoor bedragen € 5,- per dagdeel.

Regels

Op het lidmaatschap is "de Lidmaatschapsovereenkomst TV Abbekerk" van toepassing. Voor overige regels die gelden bij de Tennisvereniging verwijzen wij u graag naar het kopje "Reglementen" welke u in het menu aan de bovenzijde van de pagina vindt. Daar kunt u kennis nemen van het Baanregelement, het Huishoudelijk Reglement en een beschrijving van het Afhangsysteem.

Vragen?

Plantsoenstraat 6